Mari Jungstedt

God morgon, eller hur man nu ska säga, jag går ju och lägger mig snart! Visst blir man förvirrad? Förstår om ni inte fattar ett dugg av mina inlägg ibland; Sov gott kl. 07.30 och Mooorning kl. 16.00 haha!

Jag har iallafall 45 minuter kvar innan min lediga vecka börjar, ska servera lite frulle & säga tack & hej till ett gäng bara innan jag slirar hem i Forden och sover :)

Kikade i arkivet vad jag gjorde vid ungefär den här tiden förra året (brukar göra så då och då, en fördel med att ha blogg ;b) och vet ni vad jag såg? Exakt samma tid förra året, i maj och jag skulle på ledig vecka, så hade jag lagt in en printscreen från yr.no för kommande veckas väderprognos. Och ni kan ju bara gissa vad det var för väder, SOOOL, haha det är typ exakt samma som när jag kollat nu för denna veckan, kan det vara sant? Törs fan inte göra en PS nu och lägga in den här haha! Kändes helmysko!

Hittade en till bild, från min sista semesterdag tror jag, satt hemma med ett glas vitt & en spännande bok. typ den tredje av Mari Jungstedt som jag läste den sommaren tror jag, så jäkla bra!

Anyway, jag kommer aldrig till poängen ju? Haha herregud förlåt hörrni, vilket svammel!
Jag tyckte iaf att bilden såg så mysig ut, jag kommer ihåg hur mysigt jag hade den kvällen, helt ensam och så hade jag köpt en ny mysdress som jag hade på mig :) Härliga småminnen som jag hade glömt om det inte var för bloggen kom ihåg det åt mig ;)

Ha en bäst start på veckan småtroll! Hörs när jag vaknar cirka! PUSS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0