Mamma till två

Hej hopp, skritt trav & galopp!

Det är så mycket känslor som löser av varandra i mig just nu så ni förstår inte! Det har hänt en sak, en av mina drömmar har gått & blivit på riktigt!

Jag ska bli kinesmama!! :D
Jag är så himla glad att jag fick chansen att träffa den här fantastiska hunden, och på måndag flyttar han hem till oss, iiih det bara pirrar i hela kroppen!
Jag ska vara lite "mammaledig" och vara hemma med han & Nemo i tre veckor och se så allt går bra och så att han kan känna sig ordentligt hemma & trygg innan vardagen börjar med rutiner och så!



Visst är dem helt stört vackra? Vissa säger att dem är "fulsöta", jag fattar det inte, finns inte en milimeter som är fult på en chinese crested! Så stolta och vackra :)

Vi hörs senare babes!
Ville bara berätta the news ;)
Puss ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0