8 Mars 2012



Wihoo, babe har äntligen flyttat in i sin lägenhet (ni vet den som vi var & kikade på strax före jul) så nu är vi grannar igen! Skönt att allt är som vanligt igen ;)

Vi tog en promenaden med hundarna på eftermiddagen, pratade om allt & inget och sedan skiljdes vi åt i tunneln som förmodligen kommer bli en välbesökt mötesplats oss emellan framöver! Det känns fan så bra att ha tillbaka min granne :)

Annars har det mest varit en lugn dag, småstädat, lagat potatisbullar med bacon till middag & soffmyst med grabbarna innan jobbet!
En sak som har satt sig i huvudet på mig är boendefrågan, jag  ä l s k a r  min lägenhet på alla sätt och vis, men allvarligt, vi behöver lite mera space faktiskt speciellt nu när vi får tillökning ;) Men finns hjärterum finns skjärterum, haha!
Om jag ska vara ärlig så är det nog mest en egen gård, gräsmatta, öppna dörren och vara ute på marken, käka
frukost i solen och ha möjlighet att släppa ut vovvar på gården det jag längtar efter mest!

Men hemnet verkar ju ha helt andra åsikter i frågan med tanke på utbudet i skrivande stund, tack hemnet.

Tjo vad tiden springer iväg, nu ska jag återgå till arbetet!
Fredag imorgon redan, snart snart måndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0