22 Mars 2012

Här har vi bäddat ner oss i soffan, jag & hundarna! Käkat kycklingpytt med vitlöks creme fraishe om ni vill veta, haha!
Jag & Bertil var hem till Linda och småkillarna tidigare idag, jädrar vad bus det blev! Så kul att se att han tar för sig och tycker det är kul att träffa andra hundar, lillskiten ;) Nemo blev såklart asglad när vi kom hem igen :)

Får rycka in och jobba på förmiddagen i morgon, så jag ska försöka komma i säng i tid ikväll! Tidiga mornar är liksom inte min grej, fröken nattjobb!
Åker hursomhelst till mami & papi efter jobbet imorgon, stannar över natten & umgås med familjen, hoppas hoppas att finvädret håller i sig!
Hade tänkt åka direkt vi vaknade så vi hann med att njuta av det fina vädret som utlovats, men nu får det bli efter workhours, blev iofs kortdag så det funkar fint ändå!



Längtar efter sommar sommar soooommar & dans i folkets park!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0