Tisdagssysslor



Bild från säsongsavslutningen av husgung i lördags. Jag & min brutta!

Jaja, I know!
Dåligt med uppdatering här, fast jag lovade! Taskig motivation de senaste dagarna (veckorna?). Men jag tänker på den varje dag, om det hjälper lite? ;)

Jag lovade ju att ladda kameran och bjuda på annat än mobilbilder, men självklart har herr Drever haft otroooligt tråkigt och använt minneskortläsaren som sug/tuggtablett. Happ det var det det liksom, får köpa en ny!

Har faktiskt varit till Mockfjärd idag & fikat med mina saknade brudar där hemma, inte så ofta vi ses men otroligt skojigt när vi gör det! :) Vi planerade en grillkväll, men det visade sig att vi hade så mycket olika planer så datumet blir kanske ... nästa sommar? Haha!

Annars en väldigt lugn dag, fastnat i trafikkaos(IKEA-bygget), lite städning och middag med darling :)
Nu har jag laddat kaffebryggaren och ska fortsätta jobba med mitt lilla projekt ;) Fan vad jag hoppas att det blir bra, ni anar inte! Nått jag velat göra sen jag var liten faktiskt, mer säger jag inte än! Hoho!

Senare ikväll kommer nog Lollo förbi, nått glas vin & prata ikapp om saker som hänt och inte hänt!
Men först ska jag se på Mannen som talar med hundar, åh jag älskar Ceacar!! Vill också kunna säga "Schhp" och få mina vildingar att omedelbart sluta upp med dumheter ;) Men det funkar inte .. Belive me I have tried! Haha!

Nä, hej sålänge hörrni - Kaffet är klart! (med samma betoning som lillbrorsan i sunes sommar säger "sluuutt" när lakritsbåtarna som han inte fick äta är just slut).

Kommentarer
Postat av: Linda

Men Emma, den där bilden får du då radera med detsamma, haha. Fulaste jag har sett! =)

2012-06-06 @ 14:49:29
Postat av: Lollo

HAHA, du är så slut Linda :D

NI är ju fan snyggast i världen <3

2012-06-07 @ 21:27:37
Postat av: Linda

Jag tror att jag håller på att brista ut i skratt iaf, haha. Fuuult! =) Men jag har ju ganska "fina" kort jag med, kisskort tex ;) Moahaha!

2012-06-09 @ 01:09:36
Postat av: Emma

kommer inte på fråga linda, hur fin som helst är du!

Haha sånna kort minns jag inget av ;b puss pårä

2012-06-10 @ 21:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0