småsteg till tryggheten

Häpårä!

Har precis kommit in sen första långpromenaden själv med Nems, efter olyckan. Har haft sällskap av Linda eller Micke innan, men idag tog vi steget, det gick bra!
Hade försvarssprayen i högsta hugg dock hela tiden, stoppade den i fickan först men nojade ur & plockade upp den ist!

Känns helt sjukt att man ska behöva vara rädd när man går runt området & behöva ha försvarsspray med dig på hundpromenad, vart fan tog min trygghet vägen? Well, lär väl inse att det är såhär det funkar. Let´s flytta till landet kanske?

Har i alla fall haft en bra dag med systerbesök & fika/lunch med mina brudar, och såklart lilla Theo ;)
Alvin kom efter dagis & hälsade på moster i stan, drack yoghurt & matade nemo med mjukost, haha!

Tänker ta en lugn kväll, en lång dusch (fan vad jag saknar badkar btw, hur klarar ni er alla utan??), bädda ner mig i soffan med en kopp te & se nått sjukt bra på tv!

Ha en toppenkväll mina babereaders, vet att ni är här! ;)
Hörs imorgon!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0