Plingeling

Plingelinelingling tåget går ut i hela vääärlden, har jag börjat nynna på varje gång en gäst ringt i klockan på disken inatt! Helt sjukt det där med hur en låt kan sätta sig på hjärnan, hatar när man lägger sig med en låt man haft i huvidet en hel dag & vaknar upp utsövd, glad & lyckligt ovetandes om att man så fort man öppnar munnen börjar nynna på samma jäkla bit, haha!

Well, herregud jag har haft en sån natt alltså! Massor att göra, himla kul att få lära sig superoffice, men prestationsångesten tar fasen över när jag fastnar! Det är en del med mig själv som jag önskar var en aning mindre, det har liksom kommit med åren, prestationsågest alltså!

Låter som jag är gammal och erfaren haha, men bara för några år sedan hade jag aldrig någonsin det, handen på hjärtat! Jag har alltid kunnat ryckt på axlarna och undermedvetet intalat mig att "det löser sig". Måste arbeta tillbaka den funktionen ;)

Hur mår ni ra gullungar? Gillar ni att det blev vinter igen? Ni skulle ha sett golfbollarna till snöflingor som kom inatt! Föll sig naturligt att jag sa "God jul" till frukostvärdinnan imorse ist för "God morgon"! ;b

Nu ska ni masa er upp & jag ska krypa ner & knoppa!





Kom och hälsa på snart våren!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0