Let´s go study

Oj, tror jag precis slog rekord i oaktiv blogg! Jisses, förlåt att ni har fått vänta!

Jag har iallafall en rolig nyhet att berätta, jag KOM IN på Personal & arbetslivsprogrammet här på högskolan Dalarna!!
Herregud vad jag är glad, ni kan inte förstå! Kunde inte komma lägligare, behöver verkligen något nytt och utmanande i mitt liv just nu. Ni vet hur jag är, när saker och ting går på rutin och man känner sig hemma så tröttnar jag, drygskåpet herself jag vet! Men ändå, grattis fröken du har nu en tre årig högskoleutmaning att ta tag i!! Wiiii!

Hursomhelst så kom jag tillbaka till jobbet igår efter fem veckors härlig semester, så jag jobbar denna vecka ut, sen kommer jag att gå ner i tid eftersom jag kommer läsa på heltid.
Hoppas att jag kommer klara av att jobba deltid ändå, känns ju sådär halvtrist att förlora inkomst man är van att ha- baksidan av att studera!!

Ni sover säkert urgott nu och jag är så jäkla avis på varenda en av er! Har totalt vant mig med normal dygnsrytm nu under sommaren och fan vad svår den är att bryta, haha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0