Alltså.. Jag har hittat så jäkla mycket fi...

2012-04-09_00_21 (MMS)

Alltså.. Jag har hittat så jäkla mycket fina tröjor, jackor och overaller till Bertil så jag dör! Vill bara klicka hem alltihop på en gång, men eftersom det är vår nu och snart sommar så kommer han ju inte behöva så mycket kläder, dessutom växer han så det knakar så jag har ju ingen aning om vad han kommer ha för storlek till höst/vinter! Haha lyxproblem kanske, mem vad tusan jag är rädd att sakerna blir slutsålda också, måste jag chansa?


Kommentarer
Postat av: LOLLOTHEBABEFAN

Babe, han kommer ju att växa på sig till hösten så köp en lite större storlek bara? :)

2012-04-10 @ 00:27:06
Postat av: Emma

Ja jo så långt är jag med ;) Men det är bara så svårt att veta HUR mycket större storlek, trist att likförbannat ha köpt för litet när det är dags! Men en del av det är redan påväg hem, hoho! :D

2012-04-10 @ 02:40:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0