Skotthylsor i besticklådan

Herregud vad jag har fullt upp hörrni, hinner inte uppdatera här så mycket.. Ja jo, ni märker det va? ;)

Jobbvecka, pluggstart i måndags, har fått första individuella uppgiften som ska vara inlämnad på fredag= läsa läsa läsa, skriva skriva skriva! Men det känns bra, kommer nog in i andra andningen snart!
Dessutom har ju älsklingen farit till jaktmarker för att jaga middag (älg), jag har en liten tossig Nemo att tillfredsställa med motion, bus, mys & en gnutta uppfostran!
PHU! Ja ni ser, jag ber inte om ursäkt- men om förståelse för att min tid inte räcker till för er just nu!
Lovar att kasta in ett bättre inlägg under dagen, med en ordentlig uppdatering!

Ciao! ♥



Ledighet med mojito (den godaste hittils- i baren på Quality Hotel Globe)!
Måste bli bättre på att uppskatta goodtimes när dem är!

Saknar ihjäl mig efter min pöjk, otroligt hur man kan uppskatta allt sånt där man annars blir småirriterad på, när det försvinner. I need blöta, illaluktande fotbollsskor på handdukstorken & ska aldrig mer klaga på tomma skotthylsor(?) i besticklådan ♥♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0