I can see your true colours



God lördagskväll hörnni!
Herrejösses vad tid det kostar att jobba, plugga & försöka vara mitt vanliga glada, spralliga Emma! Men vet ni vad?
Jag köper all tid som jag kan, för i slutändan kommer det vara värt det.
Jag kommer aldrig att ångra någonting jag har gjort, det gäller allt, även så att läsa på högskolan när jag egentligen inte har tid & egentligen inte borde spendera pengar på böcker (fan vad kurslitteratur kostar skjortan!) men nu har jag sagt att jag ska göra det här- och då ska jag tamejtusan göra det också! Med bravur dessutom ;)

Hoppas att ni alla har överseende med det, allt socialt blir tyvärr lite lidande, även bloggen- för er som läser ;)
Men vet ni? Om kärlek vore tid, så skulle jag ge er en evighet!♥

Så vad har hänt idag?
Hann inte mer än upp & klä på mig & hunden ( koppel & halsband is the dog clothing), så hör jag ett välbekant "brrrrum" i trappuppgången!
Javisst, var det mosters käraste lilla Alvin med lika kära syster & Lars som kom! Weeiho!
kaffe & muffinsfika med bus & prat, bra start på dagen! :)

Sen tog jag skethunden & åkte till skogen & gick en långpromenad i finvädret, hem & kasta i mig lite frukt & vaniljkessella, har blivit totalt fast i frukt blandat med någon sorts smörja, haha!
Keso funkar också prima, prova ni med- jag lovar ni blir inte besvikna! ;)

Nu ska jag kasta mig över böckerna & läsa några kapitel innan babe kommer hem från jobbet, sen är det dags för mig att svira om till arbetsuniform & hålla ställningarna på premiärgunget ikväll! :)

Ha en toppen lördagskväll alla ni fina!
Sköt om er, så säger vi som jag gjorde förut:
See you when I see you


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0