Bekännelser från hjärtat

Till alla mina vänner, familj & kära pojkvän ♥

Här kommer några rader från en stressad men ärlig Emma.

Jag vet att jag är sämst på att höra av mig ibland, ofta till vissa utav er.
Kom ihåg att det inte betyder att jag inte tänker på er, för det gör jag. varje dag!

Utan er vore jag inte den jag är, många utav er har jag delat första hjärtekrosset med, första skoldagen, första rädslan för att gå förbi högstadiet när vi skulle till matsalen, första spänningen när vi tog oss mod att gå genom högstadiekorridoren till matsalen, första moppeturen, första fyllan, första blonderingen (BIG misstake) & delat första ciggen tillsammans med er.

Kom ihåg att jag älskar er & att jag finns här no mather what alla mina girls!

Önskar att det fanns mer tid, mer tid till var & en av er.

Jag vet att jag kan verka frånvarande, rastlös & otacksam.
Men det är jag inte, jag är bara trött, stressad & rädd att tiden som inte räcker till kommer leda till att vi glömt vad vi kämpar för.
Rädd att vi inte spenderar den tid vi faktiskt får tillsammans, på ett bra sätt.
Rädd att jag kommer stå där i slutändan & vetat allt det här, men aldrig tog tag i det- bara för att tiden inte räckte till.
Rädd för att inte prioritera rätt.
Jag vet att jag tänker för mycket, grubblar om allt, drar slutsatser som inte ens kommer hända- bara utifall.
Men, jag vet också att jag älskar dig & kärleken övervinner allt ju, eller hur? 
Vi mot tiden! ♥

Jag försöker så gott det går att höra av mig, hälsa på & fortsätta vara mig.
Men prova plugga på heltid, jobba heltid (okej inte riktigt heltid, men 12% ifrån gör ingen jädra skillnad i det här sammanhanget), ha ett kärleksförhållande, hund & hem att ta hand om, vänner & familj på 3 mils avstånd & dessutom stressa för att tiden inte räcker till, jag lovar att du blir trött ibland, och jag lovar att du tappar dig själv ibland.

Det vesäntliga budskapet i det här monsterinlägget är:
Om jag inte älskade er & brydde mig om er oerhört mycket, så skulle jag inte skriva detta & heller inte bry mig om att försöka göra det bästa av det.
Kom ihåg det!

Always look at the bright side of life ;)


Kommentarer
Postat av: Miriam

Love you hjärtat!

2011-09-19 @ 09:54:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0