Uppsats & shopping

Heej på er gullfisar!
Hur har ni det i gråvädret? Ganska skönt att hösten kommer nu va? Man kan ligga under filten & dricka te, mysa ner sig ordentligt utan att ha dåligt samvete för att solen skiner utanför. Jag gillar det iaf, hösten är en fin tid för mig, I´m a höstlover! :)

Min svengelska blir bara bättre & bättre, haha ;)

Upp tidigt idag igen, har kommit igång bra med min uppsats nu! Shit vad kul det är när man kommer underfund med hur man ska göra, och framförallt skitkul att undersöka sin egen arbetsplats haha! Känner mig lite som en hemlig privatdetektiv, typ CSI fast jag inte utreder mord då förståss! ;)

Ska strax ta våran dagliga promenad & byta ut böckerna mot shopping med brudarna! Weeiho!



Nemo är mitt bollplank, synd bara att han inte ger någon respons på mina idéer, haha!



Min bästis ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0