Today

Vilken dag jag har haft! Gick upp före kl. 08.00 för att ta tag i slutuppsatsen för moment 1, käkade frukost & gick morgonpronmenix med Nemo :)

Sen somnade hunden om & jag såg en tre timmar lång föreläsning, slängde ihop lunch & fortsatte med arbetet.
Några av mina kära kollegor ska få agera försökskaniner, höhö ;)
Närå, det är inte så farligt! Jag vill bara ha svar på några frågor, fixar ju dreamteam lätt som en liten plätt! Visst? :D

Nu har vi vart i mellsta & knallat runt på motionsspåren & luskat fram en hel del teorier som ska vara grunden för mina intervjuer!

Ska strax inta housewife-rollen & ställa mig vid spisen här hemma, korvstroganoff står på dagens meny! Mums, jag älskar korvstroganoff, faktiskt haha!

Hann med att träffa Linsen en snabbis innan vi drog till mellsta också, tror min outfit till lördagens galenskaper är fixad! Tack min bästa stylistlinda ;)
Imorgon blir det shop till you drop! Fan vad underbart, behöver jag verkligen!

Nej hörrni babes! Ha en fortsatt toppenonsdag, jag kommer garanterat att dö i soffan om några timmar!
Hey kroppen- fatta att det är såhär man gör som normal! upp på MORGONEN & ner på KVÄLLEN!
Nattjobb sätter sina spår - don´t forget that people ;)


Kommentarer
Postat av: Linda

Vad kul att klänningen passade =) Hoppas du kommer på något bra till din uppsats, men det är klart du gör ;)Vi ses imorrn! Och snart är det lördag =)



Älsk dä!

2011-10-26 @ 19:52:42
URL: http://www.linzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0