Nattsurr

Godmorgon hörrni! Ni ligger väl troligen och sussar som små barn just nu, precis som det ska vara :)
Verkar alltid vara jag som har karaktär av oss, när hade ni tänkt byta av mig? Börjar slita ut mig här, hallå? ;)

Skämt åsido, har gjort undan det mesta här för inatt & ska strax ta tag i glasskylen. Glam work va? Äh jag är inte rädd för att få lite skit under naglarna, inte för att jag borde bli så skitig utav att torka en glassfrys.. ehm vet inte vad jag pratar om längre, tappade min röda tråd, haha!

Har iallafall ett smärtsamt krig med mig själv, jag håller på att få min första visdomstand!
Fyfan rent ut sagt, vad sjukt ont det gör! Jag förstår alla småbarn som grinar ihjäl sig när dem får tänder, för detta är paiiin!
Mitt tandkött får liksom inte plats där tanden ska upp längre, så det är förskjutet uppåt, så jag kan inte stänga ihop käkarna utan att bita mig i mitt eget tandkött. Ska det vara såhär, ni visa som har genomgått detta?
Nåja, jag ska ta ett välkommet tips & åka till apoteket och inhandla bedövande munskölj direkt imorgon!

Annars har jag en halv termin kvar på kursen jag läser, sen får jag veta i December om jag kommer fortsätta läsa. Men då blir det här hemma på högskolan Dalarna :)
Har lite planer framöver, ni får veta närmare ;)

Nej hörrni, glassfrysen väntar!
Sussa sött ett tag till & ha en toppendag sen, en dag kvar till helg! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0