Natti ♥

Godkväll alla!
Jaa, jag vet bilden på Nemo övertagare kom aldrig upp! Ska lägga upp den efter det här, okej? :)

Har massor med plugg i hjärnan, hoppas på att bearbeta allt medan jag sover.
Grupparbetet den här gången handlar om händelsen i Jonestown på 70-talet, hade aldrig hört talas om det innan.
Fy fan, rent ut sagt vilken sjuk människa som driver mödrar till att medvetet förgifta och döda sina barn!
Makt är en sinnessjuk kraft, dessutom så går den hand i hand med ledarskap vilket gör det så viktigt att man som ledare har empati & omtanke! Nu är det ju såklart inte så vanligt att en ledare driver sina anställda till självmord, får vi hoppas ;)
Men man kan lätt ramla över en fin gräns och utöva en makt som får negativ inverkan på personalen och därmed produkten!

En liten kvällslektion i bloggen, nu kan ni somna gott hörrni :)

Vi ska ta kväll här med nu, upp tidigt imorgon, ska infinna min på stadshuset kl 10.00, sen tar jag hunden & mitt pick och pack och gästar mams och paps nån dag! Ut på landet bara ;)



Jag mitt i Linsens ha-begär hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0