watt & watt?

Gullungar, hur mår ni? jag är totalt slut efter en hel dags shopping med tjejorna! Hujedamig!
Fick med mig en hel del hem iaf, dessutom en bra start på julklappshögen! jag tror att ni, mina kära vänner bevittnar ett rekord pga det ;) Känns skönt att ha startskottet pangat och klart så att säga!

Var nyss iväg med Lollo och kikade på en intressant lägenhet, väldigt nära mig, stor & fin, balkong på typ 100 kvm, äsh vem försöker jag lura? Det ÄR hennes nästa place to be, så är det bara! Så ur vägen alla ni andra som tycker den var intressant - this one belongs to my girl!

Well,
nu är det jul här i vårt hus också :)  Gardiner, stakar, stjärnor, tomtar & kanel lagerbär ljuset på sin plats! Finally!







Köpte även såna där stjärnor på fot ni vet? Javisst vilket asbra köp, för det första var det ju näst intill omöjligt att veckla ut stjärnan som ska sitta på, tur man har experthjälp ibland ;)
Sen stog det ju max 25 watt på foten ... jaja tänkte jag, dem rekomenderar väl vilken lampa som ger bäst ljus i just den ljuskällan. Har inga 25 hemma så skruvar i 40, standard liksom .. bara sålänge, köper 25 imorgon.
Mitt i all julefrid, stjärnorna lyser & julmusiken fyller lägenheten, så ser jag att de båda topparna på stjärnorna börjat svartna! JAVISST, haha herregud jag höll ju på att elda upp hela alltihop! Så står det 25 watt - ANVÄND 25 watt & absolut INTE 40 watt, det funkar nämligen inte!

Kommentarer
Postat av: LOLLOTHEBABEFAN

Den var bäst i världen! <3

& fan va fint du har det babe! LOVE

2011-11-25 @ 21:15:36
Postat av: Linda

Hahaha men Emma ;)

2011-11-26 @ 11:08:29
URL: http://www.linzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0