Heminspiration

Gud vad jag har torskat på idén att göra en liten makeover hemma! Den där jädra, dock totalt underbara, tapeten har satt griller i hjärnan på mig! Nu vill jag lägga in nytt golv också, haha vafan liksom?

Det är ju inte direkt så att lägenheten egentligen behöver rustas upp!
Den är faktiskt himla fin som den är, men nu har jag en lite annan bild i huvudet om hur jag vill att det ska se ut.
Och envis som man är - tror det kommer bytas golv & tapetseras inom en snar frmtid på grådavägen! ;)

Jag vill ha romantiskt & shabby chic, fast mer modernt. Jag vill inte ha det där gamla lite slitna, förstår ni? :)




Ungefär det här stuket, älskar den mörka kistan som kontrast till det vita! Det får inte bli för vitt!


Imorgon ska vi ställa ut Nemo för första gången, iiih! Det ska bli så himla kul, jag har aldrig vart på en hundutställning innan, tips någon? :D

OCH jaa, jag är fullt medveten om att det är november.. nu är jag det ialla fall, igår var jag inte det, haha!
Med tanke på inlägget under, det är den här nattförvirringen ni vet ;b

Hoppas ni sussar sött i era bäddar gulls, natti ♥  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0