Vårruset



Hej hopp! :)
Idag har jag hängt med den här sköna människan! Blev fotade tillsammans och sådär ;)
Ska visa bilden så fort den kommer upp! Vi är säkert urgulliga!

Jag har nämligen vart i Gävle med en drös härliga kollegor på vårruset idag.
Hur bra dag som helst, tog gruppbild med Peter Siepen med våra We care - tröjor ;)
Blev att kasta sig tillbaka in på jobbet när vi kom tillbaka, sov sjukt dåligt idag så jag är skapligt trött nu!
Men men, det fixar sig :)

Stegtävlingen går förövrigt fint, är uppe i 20000 steg nästa gång jag reser mig härifrån (alltså typ 19958 nu). DET NI :D

Hoppas ni sussar sött, ni fattar inte hur mycket jag önskar att jag gjorde det med!
Puss  ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0