Utkast: Maj 28, 2011

God morgon gulls :)

Jag erkänner, jag är totalt värdelös på att uppdatera här i bland! Men det säger ju bara att jag är upptagen med en del vikitgare saker, eller hur? Så misströsta inte! ;)

Har fått i mig frukost & vart på morgonpromenad med Nemo, nu måste jag kasta mig i ducshen & göra mig redo för dagen.
Lutar åt utgång ikväll, sista husgunget för säsongen ikväll! Vi får se vart vi hamnar :)

OCH JUST DET!! Jag & Micke var så sjukt nära att krocka med ett rådjur igår kväll!
Vi var påväg hem från mamma & pappa, det var dimmigt somfan men inte direkt mörkt.

Jag såg först inte ens det, men micke börjar stamma: apap apap apapap!! Haha!
Det var på håret, men vi klararde oss, phu!
Helvete vad det går sakta att bromsa, precis som när man drömmer att man blir jagad & det går så tungt att springa, ni vet?

Just ja! Hittade det här i mitt utkastarkiv, vafan liksom? Varför postade jag inte? Haha aja, måste ju iaf berätta att vi höll på krocka med ett rådjur! Det var verkligen så sjukt nära! Tack du ängel som vaktade oss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0