Tankar i mitt lilla huvud

Det är konstigt hur det här nattjobbet får mig att tänka, jag har tusen tankar som snurrar i mitt lilla huvud ( ja, jag har litet huvud) hela dagarna också!
Men på nätterna tänker jag på saker som jag aldrig gör annars, kanske är det för att jag inte har plats för dem tankarna på dagarna, eller kanske är det helt enkelt förträngda tankar som bara måste komma upp till ytan då & då? Vem vet, inte jag!

Fick jag in lite Lisa Ekdahl där också, haha jag kan vara så komisk ibland!

Egentligen vet jag inte ens själv vad jag vill med det här inlägget, få skriva ur mig lite bara! Eller heter det skriva av? Skriva av sig eller skriva ur sig? Haha , nej vet ni jag är alldeles för flummig just nu.
Och nu kom securitas också & talade om att dem hade gjort en sån taskig grej mot en av dem nya unga haha! Fyfan för killar, dem kan vara så taskiga ibland! ;)



Jag fick megasne mun på den här bilden, men vad gör väl det om 100 år, right?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0