Quality time

Heej alla mina kycklingar!

Ligger i soffan med datorn på magen & käkar mörk choklad med pistach och kollar gamla glamourama avsnitt!
Har lite quality time med mig själv ;)
Vilket jag iofs ska ha senare idag också, Micke kom på att jag ju alltid har Quality time på jobbet! Quality Hotel, haha den där ordvitsaren alltså! ;)

Har tagit en promenad i sol .. ehm snövädret idag också, vinterjackan var på kan jag lova! Haha!
Ska ta & samla lite mer energi nu innan det är dags att ta tag i worket!
Fick btw veta att jag blivit anmnäld till vårruset i Gävle också, herregud vilka kollegor man har! :)
Well well, det fixar väl jag lätt som en liten plätt!

Puss på er ♥

Och tusen mega tack till Lollo som gjorde världens finaste gästbloggning igår!
Jag skrattade så jag grät & grät så jag garvade när jag läste!
Gud vad sjukt, hade glömt en hel del, som Nils tex.
Haha det är faktiskt sant, jag hade en vit påsförslutare som hette Nils & han var tamejtusan min vän!
Och du Lollobabe, jag älskar dig även fast du inte tror att man kan bli beroende av morfin!!
♥♥


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0