lewlew gästbloggar i emmas babeland *

Jo, tänk för att det gör jag .. jag sitter hemma & har så sjukt tråkigt + att jag inte kan sova så emmababe erbjöd sig att låna ut sin babeblogg så jag kan få skriva av mig lite medans hon är & cpjobbar :)
Så nu tänkte jag berätta för er alla läsare vem den här emma är för jävla människa & varför jag är kompis med den där lixom, en gång för alla!


En januari-morgon 2002 kliver en 12åring från Borlänge in i Emmas lilla klassrum i Mockfjärd. Hon är blond som fan, klädd i svarta läderbyxor, en tajt lila tröja & har ett svart nithalsband på sig.. Emma tänker då ungefär - "fan vilken cool tjej, hon måste ju vara helt störd"
Mer än så blir det inte på ett tag faktiskt, den blonda tjejen som kallar sig för Lollo går i Emmas klass ett par veckor, tills dem helt plötsligt blir bänkkompisar (eller vad det nu hette)
Emma tycker att Lollo är knäpp för att hon alltid har en rosa hårborste i sin bänk & Lollo tycker att Emma är smått störd då hon använder en vit plastbit (som man har runt brödpåsar) som nån låtsatskompis som hon kallar för Nils ..
Well, dagarna går & Emma berättar dagligen för Lollo vad den här plastbiten Nils är för typ, hon visar i nån SO-bok att Nils pappa är gud & sen pekar hon på en bild som föreställer ett åskväder & berättar att det där, det har minsan Nils orsakat! Emma kluddrar även in namnet "Apollo" överallt på hennes bänk & förklarar att det är hennes favvohäst på stallet, (LOL!!!!) tänker Lollo som inte alls gillar hästar.. Lollo förklarar att hon gillar fan tvspel, det är bäst i världen, (LOL!!!!!) tänker Emma direkt! Så det är ju redan nu jävligt uppenbart att dem här två människorna aldrig kommer att bli nå BFFs ..

Men sen kom det en sommardag då Emma hade så sjukt jävla tråkigt, hon ringde till tamejfan alla, men ingen kunde leka med henne .. Haha, då kommer hon & tänka på hennes störda bänkkompis så hon ringer hem till mig (i efterhand nu kunde hon fan lika gärna gått ner till mig, vi bodde typ 4 stenkast ifrån varandra) men iallafall -

Emma: Hej, det är Emma!
Lollo: aaah, hej... ?
Emma: ja, vad gör dudå?
Lollo: njee typ spelar tvspel .... ?
Emma: jaha! okej men vill du typ med & äta glass eller nått?
Lollo: .... ? aaaaaaaum, aah okej..
Emma: ja fan va bra! cyklar ner till dig nurå!


FETT RANDOM .. men vi cyklade över till "andra sidan", har nog för mig att det var lite aqourd ;D Emma köpte såna där långa smala rör med pulver i från kiosken & vi satt hos utanför på en stentrappa och det var då det hände! THE MOMENT ; som förändrade allt! Hon körde ner ett sånt där rör ner i halsen på mig & skrek : SUG DÅ, FAN SUG DÅ!!! Jag fick sånt där skit i hela halsen & jag typ börja dregla bubbligt saliv, HAHAHA SÅ JÄVLA SJUKT! & ja efter hon hade gjort det så blev det typ lättare & prata med varandra och vi "flumma" som fan hela dagen ;p

Efter den dagen var vi med varandra varje dag hela sommaren :) Vi snodde pengar av våra mammor & köpte massa godis & choklad, sen satte vi oss utanför tandläkaren i Mockfjärd och smeta massa chokladglass i hans trapphus, HAHA världens särbarn ;D Sen gungade vi ofta på en gungbräda innan vi upptäckte att bodde fullt med små gröna asäckliga insekter på den som kröp upp på oss, UÄH ! Vi ringde även in till "Heta Linjen" hela tiden & låtsades vara nyblivna 20åringar, jävlar vad bonus på telefonen vi fick den sommarn! :D Vi brukade sova i Emmas röda härbre oxå ett par gånger med killar & tjejer från skolan, och en gång gick Emmas pappa utanför en natt då vi fortfarande var vakna, vi hade en OnkelKonkel-låt på "Härbreskivan" som handlade om analsex & andra grejer .. Haha på morgonen när jag & Emma klev in i hennes föräldrars hus så stog pappa Anders där & såg lite förtvivlad ut och undrade varför vi som gick i sjätte klass pratade om analsex, HAHA fan vad sjukt pinsamt det var :D
Vi lånade även en filmkamera utav Emmas snälla moster, vi lovade att vi skulle vara asrädda om den & dem skulle snart få tillbaka den.. sanningen är att vi har aldrig lämnat tillbaka den & tur var väl det för vi använda den så mycket så den blev fett trasig! Vi filmade hela tiden med den där, vi gjorde egna sketcher tex. att jag var en elak tant & emma var nån jeansbrud från nått annat land, det slutade med att jag råkade ge Emma en rejäl käftsmäll (eller om det var tvärtom) ;D Vi sprang omkring i bh på Emmas tomt och dansa till musik & tyckte vi var ascoola. Jag sminkade mig till en katt & satte på mig cpfula kläder och stora jävla stövlar och Emma körde omkring mig i en skottkärra medans jag lekte cpskadad. Vi lyckades även filma när Emma skulle köra vespa för första gången & körde rakt in i husväggen HAHA !

Men den sommarn bodde jag i stort sett hemma hos Emma, visst jag hade inte långt hem men vi var vakna så sent och då orkade jag inte gå hem utan jag blev kvar där, så efter ett tag fick jag en egen fin madrass nedanför Emmas säng :) Emmas Mamma Anita, Pappa Anders & Syster Erica välkommnade mig så fint & jag tyckte så himla mycket om dem! Jag & Emma gjorde allt tillsammans & hon har lärt mig så mycket här i livet :


Emma har lärt Lollo att
:
* Dyka
* Raka grejerna där nere
* Noppa ögonbryna
* Få in en tampong
* Det inte gör så ont att bli av med oskulden
* Klä sig som en normal människa
* Tidningen Fridas tester är verklighetstrogna
* Man kan visst bli beroende av Morfin
* Inte lägga ner så mycket energi på äckliga människor (håller fortf. på att bli lärd)
* Och att supa såklart! Första fyllan var ju givetvis tillsammans med Emma, det var då vi gick ut & la oss i den djupa snön & skrek att vi ville dö, HAHA?



Nu har Emmababe varit min absolut bästa vän genom tiderna i hela 9år !!! Det har aldrig spelat någon roll vart i Sverige jag har bott, aldrig spelat någon roll att vi inte träffats på 5 månader, eller inte ens pratat på över 3 månder, det har aldrig förändrat något lixom .. Vi har alltid varit bästa vänner endå :) Haha här ett dagboksinlägg från Emmas lunar då vi inte hade pratat eller träffat varandra på flera veckor : [ notera emmas fjortis stil ;D


Lollo för Faaan!!!!
Ons 28 maj 2003 15:19
Övrigt, 12 läsare totalt

Vaffö gö du så här mot mig!!?? sköt dig
lite nu gumman så de bli en sommar av fest, killar , hångel , sex ,
DU & JAG och en Cider i handen!!
Älskar dejj gumman min..ja står inte uuut längre
måste faan få prata me dejj ialla fall!!!
men nee da förbud för allt!!Lollo din lilla
krimminella jäävel!!*heheh* älskar dejj ändå!!!pösss



Ja, vi har faktiskt gått igenom allt tillsammans hon & jag ..


Hon har spytt ner hela mig * Jag har suttit & tröstat henne när vi var 15år och sagt att hon & micke iallafall inte kommer vara livet ut (se så fel jag hade!) * Hon har visat mig filmen Exorcisten som gav mig men för livet (även idag är jag fullt övertygad om att jag kommer att bli besatt) * Jag har kört ner fingrarna i hennes hals i hopp att hon ska kräkas & hon har hållt i mitt hår när det har behövts * Hon har puttat ner mig från bryggan i slemvatten så jag trodde jag skulle dö för jag fastna i sjögräs * Vi har strippat asfulla * Vi skapade ett fint land tillsammans som vi kallar för Babeland :) * Vi har tjuvrökt så mycket cigaretter så vi mått illa * Vi har gått omkring ute i våra sidenpyjamas på vinter varje morgon * Vi har misslyckats att blondera varandras hår * Vi har sprungit för våra liv (när vi trodde att Lars var en våldtäktsman & jagade oss med bil, fast han vela bara ge oss skjuss) * Vi har skrivit på varandras ryggsäckar att vi älskar varandra så våra klitoris hoppar upp & ner * Vi har lyssnat på Ozzy Osbourne & skrivit självmordsdikter * Hon har försökt att förklara för min lillebror vad en hästkuk är, då han pekade på hennes hästaffisch & frågade vad det där va? * Vi har sovit på en höskulle *Hon har lyssnat på alla mina jävla bråkproblem jag haft med sjuka människor genom åren, [ bara det är ju helt fantastiskt! * & framför allt har vi supit ner varandra rejält under dem här 9 åren ! <3



SKRATTANDES, GRÅTANDES, KRÄKANDES, GLADAST, ARGAST, FLUMMANDES, VIRUSDRABBADE, BRUNBRÄNDA, ALKOHOLPÅVERKADE, SURA, FÖRVIRRADE & LYCKLIGAST I VÄRLDEN GÅR VI IGENOM LIVET
.. EMMA & LOUISE - ANITAS DOTTER & CHRISTINAS DOTTER - EMZOR & LOLZÅR - EMMALAJNEN & LEWLEW ELLER HELT ENKELT THE BABES OF BABELAND ! <3

JAG ÄLSKAR DIG EMMA BJÖRKLUND, DU ÄR & FÖRBLIR MIN BÄSTA VÄN
FOREVER N' EVER N' EVER N' EVER N' EVER N' EVER N' EVER .. etc.



Till er alla från oss två, en riktig babeland visa ;

* Kissa på barnen låt dem drunkna
Häll syra på barnen låt dem fräta
Olla på barnen låt dem runka (usch)
Fimpa på barnen låt dem lida *

BABELAND POWER - ON OUR WAY IN LIFE









Kommentarer
Postat av: Christina

Ni är ju helt otroligt underbara!!!

Vet inte när jag sist skrattade så mycket....

Tack för att ni finns :)

2011-05-07 @ 21:46:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0