Elise Ryan



Titta vad jag hittade hörrni! En helt oanvänd Elise Ryan klänning, jag har inte ens tagit bort prislappen, haha!
Började nämligen rota i fler kartonger här hemma & där dök bla den här & min gamla studentklänning upp, suprise suprise :)

Kul med fina klänningar, det är dock tråkigt att man sällan får tillfälle att använda dem. Kan inte någon bjuda mig på bröllop eller coctailparty? ;)

Nej, nu ska jag fortsätta rota - det här är ju spännande! Säger till om jag hittar något mer kul!
Någon som är jute efter något speciellt? Jag har det säkert någonstans i gömmorna! Hoho!

Puss sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Det är en jättefin klänning! Jag har en sådan fast den är blå :) Kul att du gillade köket, vi blev jättenöjda. Det gör förresten inget att du kommenterade ett gammalt inlägg, uppskattas ändå :D

2011-05-13 @ 16:33:44
URL: http://hannisey.blogg.se/
Postat av: Sara

Vilken fin! :)

2011-05-19 @ 11:03:46
URL: http://aamaziing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0