Tidningsbud & Lerduvor

Kom precis på att jag alltid har sagt god morgon till tidningsbudet, hur normalt är det att säga god morgon halv fyra? Alltså 03.30 :)
Är det morgon då? Är det tidningsbudets morgon eller jobbar dem typ "natt"?
Äsh, struntsamma han säger alltid godmorgon tillbaka, alltid lika pigg & glad. Oavsett -30c eller +30c, Helt otroligt!

Haha, läste igenom vad jag har skrivit & insåg hur jädra nördigt det lät! Well, hela natten har jag haft mycket konstiga funderingar! Märks i hjärnan att det är sjunde natten på rad, lite tortyr ;)

Ska inte ta upp allt vad jag går & funderar över, då kommer ni tro jag är galen! Till och med så jag börjar fundera ibland! Men man är väl bara människa!

Två bloopers av mig själv i fredags:

Lars: jag var med när en snickare fick sparken idag.
Jag: På Åkerströms? (hemelektronikbutik)
Alla: lång tystnad följt av asgarv!

Mamma: Tänkte jag skulle ordna femkamp när jag fyller år.
Erica: Forsränning? :D
Mamma: Nej, jag är rädd för vatten
Alla: Va?
Mamma: Men nej, mer typ skjuta lerduvor!
Jag: Åh jaa, fast jag vill skjuta med pistol i såfall!
Alla: Asgarv

jag fattar fortfarande inte vad som var så kul, kan man inte skjuta lerduvor med pistol?

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0