Karlakarl

Heej, gud vilken helg!

Äntligen är lägenheten klar ut i fingerspetsarna! Det blev så sjukt fint så jag ville bara stanna där föralltid! Haha!
Karlarna byggde & skruvade, medan jag & mami drack kaffe & minglade runt.. "hur går det här då? Säg till om du vill ha kaffe", haha ibland har man det finfint! ;)
Sen kom syster, Lars & Alvin så vi drog & käkade på kina allihop! Jättesöt efterrätt med paraply i! Tog ett kort ;)

Men jag ska tacka tiotusen gånger för hjälpen, jag hade aldrig klarat det själv, inte ens gardinstångsfan faktiskt!
Så Tiotusen tack!

Imorgon ska jag förhoppningsvis träffa Emelie & hänga på kupolen en sväng, då ska jag fasen köpa en ny sladd te kameran! Även fast det känns surt när jag faktiskt har en redan! Men men, nu ska det bildbombas! :)

Ska dona lite här nu, hörs sen babes!
Sov sött sålänge!




Hemma hos Jenni, förfest med bruds! Jag var taggad, syns det? ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0