Framtiden

Nu har jag bestämt mig! Efter säkert hundratals sökningar, månader av beslutsångest och förvirring.
Jag ska börja plugga till hösten, om jag kommer in vill säga, vilket jag har tagit för givet att jag gör ;).
Programmet blev efter som sagt en massa alternativ, en distansutbildning från Umeå universitet : Hotell management!

Utildningen i Orsa som Reseproducent lockade, om jag ska vara ärlig, liiite mer, men vad fasen jag tänker inte flytta till Orsa! Så nepp, kör på detta & vill jag jobba inom rese/turism kan jag komplettera med turismkrurser.
Har ändå tänk läsa någon ledarskapsutbildning som komplement :)

Är så sjukt taggad nu & börjar redan fundera på studieteknik & dylikt ( måste vara ett av världens fulaste ord btw).
Men antagningen öppnar inte fören 15 Mars, så jag får hålla lite på mig!

Jag älskar att jag jobbar i en branch där utvecklingen är i princip oändlig, sålänge man själv vill & har lite jädrar anamma + sådana där framfötter ;)

Ni håller väl tummarna för mig babes? :)




Kommentarer
Postat av: lollo

MEN BRA BABE! <3

2011-03-01 @ 04:23:44
Postat av: Linda

Klart vi håller tummarna för dig Emma!

2011-03-01 @ 15:45:12
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0