Bohem?

Hamnade på jobbet, tackar & tar emot! Lite extra timmar är bara bra, gärna på dagarna ibland också dock ;)
Har fixat & donat med en del & sagt godnatt & checkat in mina sista gäster.
Nu återstår för mig att hålla ställningarna! Hoho!

Hittade en del kläder till våren, är så inne på romantiskt & liiite lite bohem, inte så att det blir överdrivet, men lite fläta, lite läderarmband & långklänningar!



Tänk er det tillsammans med den här sötingen:

Klara dress apricot


Givetvis också leggings & inte jeans under... givetvis :)


Men föressten, jag fyller år nu !!
Tyckte det var nyss jag skrev att jag aldrig mer skulle vara tonåring, nu är det två år sedan!

Sköt om er gullhönor
See you ♥ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0