Blåbärste

God morgon bloggen :)

Sitter och morgondrömmer om en hel hög med saker, saker jag vill jobba med faktiskt.
Hur gick det till? Sitter jag helt plötsligt och morgondrömmer om jobb? Haha ja jo, varför inte :)

Har en massa annat som snurrar omkring också, men jag orkar inte grubbla mer nu om allt!
Det blir som det blir & det blir asbra punkt.

Nu ska jag dricka blåbärste, jo det är sant!
Jag rotade lite i gömmorna här på jobbet igår & hittade en packe blåbärste (alltså inte typ lipton med blåbärssmak) te av blåbär helt enkelt ;)
Och det är hur gott som helst! Får bli en investering hem så fort jag hittar på det, någon som vet om man kan köpa det på typ konsum/ICA? Eller måste man ut på jakt? ;D



Hoppas ni sussar sött finisar, see you ♥

Kommentarer
Postat av: veronica

Oh det är såå gott !! Speciellt med mjölk i ! :) Det finns typ överallt att köpa, även i mockfjärd ! ;D

2011-03-19 @ 11:27:24
URL: http://hemmahosveronica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0