Barfota utan strumpor & skor

Men fan, vart kom snön ifrån? Nu får det väl vara nog va, annars flyr jag utomlands snart!

Har haft söta Marica här på kaffe & stuntprat, busiga hundar springandes mellan fötterna & överallt ;) haha!
Dessutom rymmde dem, dags att börja träna inkallning på allvar! Jädra skithundar! ;)



Liten Nem & liten Milton :) Stal bilden från min Marscha, tack gullet! ;)


Nu skulle jag ha börjat packa ner våra liv i kartonger för längesen, vart tar tiden vägen? Hinner inte med! Kan någon bara uppfinna ett stoppur som VERKLIGEN fungerar! Stanna tiden!
Kanske får ta tag i det till kvällen, kul fredag, haha fy vad bitter jag låter! Det är jag inte :D

Imorgon ska vi fixa i lägenheten, skruva ihop möbler & sätta upp lampor & hyllor! Wihoo!
Ska bli så sjukt skönt att få det klart :)
Och vet ni? Jag ska fixa en ny sladd till kameran, eller ordna så jag får in bilderna från telefonen till datorn. Och så SKA jag visa er min superbabelägenhet ;) Okej?



Sommarhälsning från oss! :)


Kommentarer
Postat av: Marica

Åh , sommarhälsning :D Va underbart ! Längtar till sommaren ! Den ska vi ta vara på tillsammans tycker jag ;)

2011-03-20 @ 22:37:37
URL: http://maricajarl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0