When love takes over

Slänger in en snabbt inlägg, har en hel hög med bokningar som måste in & dessutom har vi lite datatrassel så jag måste göra manuella debiteringar på en del rum!

Har vart hemma & gjort en del nödvändiga saker idag, som tvätt & flyttkartonger har förflyttats till förråden (okej, det var inte jag som bar alla kartonger, det var naturligtvis min fina karlakarl)! Men tvättade gjorde jag allt själv ;)
Senare tog vi en tur till gagnef, sen var det bara hem & slänga i sig käk & iväg till jobbet :)

Nu har jag gjort klart shopping- och inköpslista till Tromsö, bara 1 dag kvar nu !! Gaah jag dör vad spännande!
Idag ska jag & Natalie på inköpstur, tänkte växla pengar först också, men tror vi tar det på arlanda.
OCH IDAG FICK NATALIEGULLET SITT KÖRKORT ! WOHOO! Jag köpte med glass & firade att hon vart så duktig ;)

Nej, hej & hå bara en timme kvar nu, dags att återgå till arbetsmyra-mode! :)

Hörs imorgon fina ni, Puss ♥



Gammal, totalsuddig bild från badrummet på grådavägen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0