Vi kommer inte ta så mycket på oss själva

Halleloja :)

Vad har ni för er? Jag har gjort ett inlägg från mobilen, men det är som vanligt sjukt segt, tar alltid himla lång tid inna de publiceras, någon som vet varför det är då? Jag fattar det inte!

Tänkte jag skulle in & säga hej i allafall en snabbis, har haft fullt upp idag med att tvätta det sista, inhandlat nödvändiheter till resan, packat & flängt!
Fick hänga med världens bästa marica en stund också, fytusan vad energiboost! ;D
Hoppas du klurade ut vem "dem hemlige stadiumjobbaren" var babe, och glöm inte att let me know ;) hihi!

Jaja, ska ta tag i grejorna nu (hahahaha misstolka inte) OCH JAA, på tal om "sånt", Natalie sa en fin sak idag.
Sittandes med en kopp te i min soffa i godan ro, tittar på mig som far runt i stress & packar väskan. Vi diskuterar kamera & att jag måste packa ner USB-läsaren till minneskoret, så säger hon:
Vi kommer ju inte ta så mycket på oss själva i helgen!

Hahah, jag stannar verkligen upp, kollar på henne i en microsekund innan asgarvet bryter ut!
Det hon menade var att vi skulle dela med oss av våra bilder så vi får lite bilder på oss själva också, eftersom att man inte tar så mycket på sig själv ...

Kommentarer
Postat av: Marica

Va söt du är vännen :) Så kul att träffa dig med ! Låter som ni har de underbart i Norge ! Njut sista dagen ! Puss <3

2011-06-20 @ 08:56:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0