Välkommen till medelhavet

Hej, jag har flyttat till medelhavet! Därav den dåliga uppdateringen.. I wish ;) Haha men det känns då så, shit vilket underbart väder vi har, va? :)

Har bärt ner en del saker i förråden idag, men fan vad varmt det var! Fick nog efter typ tre vändor, haha!
Men men, ett steg i taget! Börjar minska i lägenheten iaf, tar kanske ett gäng imorgon också!

Senare var vi ut på en tur för lite ärenden, tog en hundpromenad med Nemo & Lexi, hem & gjorde sallad & iväg till Maxi!
Nu har jag haft besök av syster. alvin & mami, mys :)

Ska dra på mig walkingskorna & ta en rejäl promenad med Linda nu, skönt!
Har skickat iväg karlsloken till Örebro inatt, så vi får se vad jag hittar på för bus senare ;)

See you babesofmybabeland ♥

Ps. Inlägget under skrev jag i sönagsnatt, det valde tydligen att publiceras nu? haha, bara så ni vet :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0