Tjenamors gullungar :) hur mår ni? Jag och...

2011-06-10_13_31 (MMS)

Tjenamors gullungar :) hur mår ni? Jag och natalie har sprungit på kupolen idag med hennes trevliga, och inte minst frispråkiga systerdotter ;) herregud vad fort man kan göra slut på pengar, swisch säger det! Well, jag fick ihop en hög nödvändigheter till norgeresan iaf, dock inga skor, funderar på om jag hinner in en sjukt snabb vända innan tåget går imorgon : rulltrappan-skohuset-tygskor-kassan-rulltrappan-gogogo! På ett ungefär! Vet förresten att det ser ut som jag vill visa upp min kropp på bilden, men icke! Det är bikinin som är huvudobjektet, men huvudet fick helt enkelt inte plats om bilden skulle behålla någon slags kvalitet! Så, då har vi rett ut det! :) Puss och godnatt! Imorgon drar vi till arlanda!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0