Ofrivillig bloggpause

Ofrivillig bloggpause!! Shit, det är precis vad som har drabbat oss, mig & er ;)
Jag har haft så totalt fullt upp alltså, trodde jag skulle hinna blogga i Tromsö, åtminstonde ett, två inlägg om dagen liksom!
Men det fanns knappt tid att borsta tänderna så njaa, haha!
Gjorde en & annan mobilblogg men av någon anledning gick det inte från Norge! Det står fortfarande "sänder" på dem mms'en, haha sjukt!

Nåja, här är jag i allafall :) Så hur många har semseter? Upp med en hand!
Själv är jag mitt inne i Festivaldimman här hemma i receptionen i Borlänge! Underbart vad härlig stämningen det är! Jobbar en natt till, sen räcker jag upp en hand för semesterbabe ;)

Har rätt fullt upp, ville bara tala om läget lite & att jag snart är tillbaka for real!
Tromsö var som ni kanske har förstått heelt fantastiskt! Ni får lite bilder :)

Poolparty om några timmar, slänger in ett inlägg då!
Sköt om er babes, Puss ♥







sandstrand, klarblått vatten, solsken OCH snö på fjällen, 10 grader i vattnet! (barnen badade!!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0