Nattbloggen

Natti natti! Sover ni? Är det någon av er som hänger här när jag skriver dem här nattliga inläggen?
Borde jag kanske börja bli bättre på att göra fler inlägg dagtid? :)

Har i alla fall nyss rensat undan i lobbyn & gjort ett ryck i barköket.
Ska sätta mig och göra en shoppinglista/packlista inför Tromsö snart, börjar dra ihop sig! iiiih vad jag längtar!
Vi måste växla pengar också, en hel del som ska fixas innan det bär av!

Shit, jag har så mycket att se fram emot nu! Känns nästan lite pinsamt bra, men klagar gör jag inte! ;)

* Tromsö (smygstart på torsdag med hotellnatt & mys med Natalie natten innan avgång)
* Förhoppningsvis stugmys & sjuuk stekeffekt v.26 med älsklingen & systerfamiljen
* Åland v.30 med hela högen
* Planeras spontanresa utomlands med syster & möjligtvis fler goingar i augusti
* Får reda på "om" jag kommer in på högskolan i Juli .. Klart jag gör! ;)

Vet ni? Det här med omvänd psykoligi fungerar verkligen bra när man gör det emot sig själv!
Att fokusera på det positiva & släppa lite på kontrollen & stressen, det gör allt så himla mycket roligare! :)

Jag gjorde tex, en egen veckodags-schema i mitt huvud i slutet av gymnasiet. Var sådär jätte skoltrött som de allra flesta är då & tyckte alla skoldagar var pest!
Jag ska dela med mig av den till er, prova & tänk såhär i veckan, jag lovar det blir roligare, vem vill ite ha temafest varje dag liksom? :D

Måndag- Mysmåndag
Tisdag- Topptisdag
Onsdag- Fan jag har glömt vad jag hade för onsdag! Är det någon som kommer ihåg vad jag kallade onsdagarna?
Torsdag- Tralltorsdag
Fredag- Festfredag
Lördag- Leklördag
Söndag- Skönsöndag

Det allra bästa är fan mysmåndag, annars är ju måndag den tråkigaste dagen, efter helgen och man har hela veckan kvar.
Men gör den till en mysmåndag & allt blir sådär skönt & man kan liksom le åt saker man annars skulle stressa upp sig för .. Det löser sig!

Jag har massor med såna här knasiga saker för mig faktiskt, haha! Men det fungerar faktiskt!
Är det någon som har ett förslag på vad vi ska kalla onsdagen förresten? Vi måste ju ha en komplett vecka om detta ska fungera ;)

Sköt om er fina ♥



Jag går hårmodell på min gamla gymnasieskola, grymt kul!

Kommentarer
Postat av: lollo

OnyktraOnsdag såklart ;D

2011-06-14 @ 15:56:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0