Jag släpper nu!

Morning guys!

Hur mår ni? Jag mår bra idag, jag har haft diskussion med min hjärna & kommit fram till att jag släpper nu!
Från och med nu är det vanliga Emma som har sitt öde & som tar väldigt få saker med för stort allvar, livet är en lek & jag välkomnar mig själv tillbaka :D

Tusan vad konstigt det är på jobbet när folk börjar ta semester! Liksom, jag har ju mina rutiner efter frukostvärdinnan tex, när hon kommer är det given kaffepause. Och så kommer hon inte?! Haha hela min nattrutin blev rubbad ska du veta ;) Well, hon som jobbar ist lovade att komma in & ta en kopp kaffe med mig imorgon bitti, phu tacka vet jag vettiga människor, tack Anki! :)

Det är sista dagen på stegtävlingen idag också, alltså igår för er, visst är det förvirrat? :)
Men jag avslutar med värdighet, inte ett fusksteg & sällan under 10000 steg per dag, BRA JOBBAT!

Nu ska ni sussa vidare & jag ska käka frukost, skriva ut listorna & pyssla vidare.
See you alla mina kycklingar!



Mami, Micke, jag & havet på Gotland, havet är frihet resten är kärlek

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0