Hundkex

Mooorning :)

Har gjort mina sysslor, käkat fil med jordgubbar & sagt godmorgon ett par gånger så nu är det snart sleepy times.
Gjorde ett mobilblogginlägg tidigare, vi får väl se om det dyker upp under dagen ;)
verkar segt, men vad tusan alla andra verkar ju vara lediga så jag låter mobilbloggningen vara det med!

vet ni? Jag plockade blommor idag! Så himla sommrigt, var på morgonrundan & hittade värsta buskaget (okej överdriver liite) med hundkex, ni vet den större varianten som blir typ 1,5 meter hög! Tog mig en rejäl bukett & höll samtidigt utkik så ingen såg mig .. höhö ;)




Passade ju som handen i handsken på vardagsrumsbordet i den fina vasen jag fick av Evve när jag fyllde år.
Haha så himla kul, fick en vas med motiveringen: Vi börjar ju bli vuxna nu & då måste man ju ha massa vaser!
Gullunge, men det var faktiskt min första :) Har haft en karaff tidigare som jag så snyggt roffade åt mig ur skolans service, den är grymt fin!

Nej, skriva listor sen hem & sussa, ställer nog kloclan en timme tidigare idag så jag hinner med stekeffekten riktigt ordentligt! Ha en fin dag ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0