En kväll i Juni



Hello babes, hur har ni det?
Jisses vad mycket glada studenter det är på stan! Tjohoo vad härligt, den bästa veckan!
Jag & Linda tog en promenad & tjattrade, sen köpte vi med oss glass & åkte till sjön i skräddarbacken & badade Nemet :)
Fanns en ensam stackars and/anka? i sjön, vi tyckte oss se en till dock innan vi åkte, hoppas han hade sällskap! :)

När jag lämnat av Linda, hälsade jag & Nemo på Lollo & babesen i parken.
För himla mysigt, Jonte bjöd Nem på grogg så han blev full & odräglig så vi åkte hem i tid ;)

Har haft en soffkväll här hemma nu, desperate & fil - kvalitetstid!
The dog sovet för längesen, tror jag ska göra han sällskap!
Ladda för blodomloppet imorgon kväll! Hepp Hepp!
Puss & godnatt ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0