1a Juni

Hello gullungar!

Shit vad jag har tappat takten i bloggen nu på sistonde, förlåt för det! Ska bättra mig! :)
Vad har ni för er? Någon som har semester kanske? Eller är det för tidigt?

Själv har jag exakt 14 arbetsdagar kvar innan semestern! Tjohoo, fasen vad skönt det ska bli att inte ha en hundvalp på semestern i år! Haha jobbigare än man tror! Fast så här i efterhand var det ju värt det :)

Nu börjar det dra ihop sig för Tromsö också, weeiie :D Fan vad det kommer bli häftigt!
Ett riktigt minne för livet tror jag nog, jag är fortfarande tårögdt tacksam att jag får åka! ♥



Nej vad jag svamlar, ska göra mig en kopp te & döda min förkylning innan jag & Henry ska ha vår nattliga date här bakom ;)

Hörs senare alla mina kycklingar! Puss ♥



Jag & syster från flummigaste utgången everr i Lördags :)
Borste från flyttkartongerna i hallen, fan vad jag måste ta tag i dem nu!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0