Fri som en fågel

Jag är fri !! Hey ho löshår away ;)

Lindagull har vart här ikväll, mys med ostbågar, gott&blandat + cola, börjar bli en bra ovana, hihi!
Vi passade på att dra ur mitt löshår som förövrigt har setat sen FEBRUARI (!) .. allstå jag har börjat odla dreads, på riktigt, haha! Rasta fari man ;)

well well, en dusch, en halv liter inpackning & en jädra massa håravfall senare känner jag mig mindre som bob marley, skönt!

Annars har dagen spenderats i shoppingmode, kaffemode & packmode, mode är det nya svarta inom bloggvärlden, så ni inte missar det liksom!

Alltså vadfan, vet ni att det har tagit mig exakt 20 minuter att skriva det här inlägget! Har nämligen en liten skethund här i sängen som inte alls vill skriva några jädra blogginlägg.. Han vill hellre att mina händer ska vara slavar på hans kropp, hmm euu det blev att låta lite sjukt, men ni fattar hur jag menade hoppas jag, för jag tänker inte skriva om det med tanke på hur lång tid det tar att flytta fingrarna mellan tangenterna, haha!
Tur han är söt den lille skiten ;)

Nu ska vi ta godnatt & sova som prinsar & prinsessor helt utan ärter. Imorgon är det semesterdags på riktigt!
Natti natti finfisar ♥




Mina tankar går till alla fina vänner & kollegor i Norge just nu! Fruktansvärda värld, ibland undrar man vad som går genom människor tankar.. och empati, existerar det?
Jag hoppas att ni mår bra, we care ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0