Sucker

Babes, jag vet jag är en sucker! Sorry för det, har helt enkelt för fullt upp med att leva mitt liv för att hinna uppdatera er hela tiden, ring om ni vill nått för tusan ;)

Har precis kommit hem & kastat mig i soffan, är helt totalslut men fattar inte varför?
Har spenderat natten i mockis, jag mamma & Erica hade "sitta uppe & prata med vin- kväll" riktigt mysigt! :)

Idag fick jag äntligen tillbaka min bil, fyfan vad skönt! Har saknat den alltså, och jaa på tal om det.. Mötte en vit typ caddy påväg hem idag, med någon som vinkade helt hysteriskt! Och jag i min egna lilla värld märker inget fören den typ passerat & vinkar tillbaka då, haha! Vem var det, vem var det som vinka?? ;D

Vädret här i Borlänge är lite lurt, verkar bli åska. Så jag ska ta en kopp te & boken jag lånade av mami, ligga här i soffan, ha egentid & tänka över mina synder ;)



Otroligt lyckad onsdagsutgång i onsdags (såklart?) med Linda & Helena, säger så HÖJJ ;b

Kommentarer
Postat av: Linda

Ja vi saknar dina inlägg gumman ;)

Och du, nu är det du som kommer till Floda imorrn, finns inget annat, okay!?



Säger så, Hööj!



2011-07-08 @ 20:33:37
URL: http://www.linzis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0