On top




Goood mooorning everyone :D Idag är jag på riktigt bra humör, trots det gråa vädret.. egentligen tror jag att det beror på vädret faktiskt! Jag är en sån där underlig person som älskar hösten & faktiskt stor del av vintern också, men mest hösten!
Stickade tröjor, halsdukar, dricka massvis med te & sitta i soffan under en filt med tända ljus! Höstpromenader med löven som prasslar under fötterna, en massa färger, jag bara älskar det!

Såna här dagar vill jag vara inne & pyssla med hemmet, fan vad gammal jag låter, haha!
Kanske ska ta mig en vända efter frukost & handla hem lite nya saker til lägenheten, och just det HAMMARE & SPIK! ;)
Ska passa på att åka förbi Natalie på jobbet & ta en fika också, semesterbabe ni vet, hoho!

Well, vad ska ni hitta på idag? Jag ska plocka fram frukost nu som en början iaf :)
Visar resultatet senare om det blir lägenhetsfix, okej?

Ha en toppendag mina fina ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0