Hammare & spik

Men fan! Jag har setat på olika inredningsbloggar hur länge som helst nu & fått massor av inspiration.
Tänkte för mig själv att "NU jädrar, här ska spikas upp tavlor, väggord, hängare o.s.v", men så har jag varken hammare eller spik! Kul!
Jag kunde väl ha haft spik åtminstonde? Hammare kan man ju hitta substitut för, det har jag fixat förr ;)

Nej, tappade inspirationen helt, tror jag tar kaffe & fortsätter med boken jag lånade av mams, den är sinnessjukt spännande just nu! Antingen det eller några avsnitt av desperate får det bli! Så får vi se om jag får tillbaka gnistan & handlar hem spik & slagverktyg till kvällen istället :)




Gula blommor får vara den positiva delen i detta inlägg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0