Tänk efter före

Tillbaka på jobbet efter ledig vecka med massa fix, kändes som jag var ledig två dagar, men tiden går fort när man har roligt säger dem så ;)

Första natten i lägenheten är gjord! Fick grymt uppskattad flytthjälp av fina vänner, tusen tack!
Blev lite smyginvigning med party på Lördagen, men den riktiga inflyttingsfesten blir senare när alla mina babes kan vara med :) Wihoo!

I morgon ska jag äntligen få lite makeover, hem till mami & färga håret + kafferep, sen hem till världens bästa Marica & sätta i löshår + kafferep ;) Hoppas det blir bra, är lite småsur för att happyhair inte har samma färgskala som rapunzel.. tydligen! Crap!



Nu ska jag dricka kaffe & prata skit med väktarpöjkarna!

Sköt om er baconhearts ♥
See you!

Ibland förstår jag mig inte på mig själv, tänk efter före Emma vafan...

Kommentarer
Postat av: Linda

SV;

Tack Emma! Hoppas allt är bra med dig.

2011-02-01 @ 14:17:27
URL: http://lindaeriksson84.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0