Resfeber

Gaah! Jag blir tokig, vill ut & resa.. "Men res då" tänker ni!
Jo, fast fan jag vill typ överallt, haha!

New york, kan inte riktigt bestämma mig om jag vill åka dit på vintern eller sommaren! Jag har ett sånt här "måste-göras-innan-jag-dör" och det är åka skridskor i Central Park! Kul eller hur? Men då måste man ju dit på vintern, och dessutom fatta hur underbart att vara där över jul? Med all sjukt överdriven pyntning & enorma granar :) Okej, fan vinter i New York it is!




Italien, käka !! Haha, pasta , pizza , pasta, pizza .. jag skulle nog kunna stanna där hela mitt liv & bara käka! Tröttnar aldrig på pasta & pizza ;)




Grekland, ja jag är matfreak.. KÄKA! Haha, tzatziki, bondsallad, souvlaki, scampi, listan kan göras lång!
Och så bara älskar jag alla vita stenhus med blå fönster & tak, så himla "medelhavet" Haha :)



Thailand, här måste jag förbereda mig själv som attan! Hatar inte att flyga, men gillar det inte precis. Jag har en tendens att börja tänka "tänk om.." när man väl sitter där, så idiotiskt jag vet! Men alla de andra resorna får liksom bli min flygterapi! Det man är rädd för ska man utsätta sig för, eller : Träning ger färdighet! (som det stog i ridhuset på min gamla ridskola hihi) Sant!
För jag vill uppleva en sån där kritvit sandstrand som man bara ser på tv & tänker att: Varför ser det aldrig ut sådär? Jo i Thailand gör det det... säger dem.








Vart ska man åka först? Har ni några tips på andra ställen man bara måste se "innan man dör"-ni vet ;)

Nu ska jag tända ljusen & göra fint här!
Åker till mami & papi och lägger mig och sover idag, snickeri snickera i vårt sovrum idag nämligen! Hoho!
Mysigt, hihi!

See you

Kommentarer
Postat av: Gissa vem..

Annars är ju Säter rätt fint, både på sommarn och vintern! Billigare logi, lugnare tempo, folk kan svenska vilket minimerar risken för missförstånd och man slipper flyget med mera! Låter lite som det skulle kunna passa dig bra...

2011-01-07 @ 08:18:48
Postat av: Emma

Mjoo, men i Säter finns inte så mycket kul i matväg, haha! Skulle vara för en vända på sjukhuset då, ska tänka på saken!

2011-01-08 @ 03:07:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0