Pillertorsk

Har haft en skön dag i mockfjärd, när jag vaknade låg lilla Alvin och sov i vardagsrummet också, hihi! Sova på dagen som moster ;)

Är helt slut nu, orkar inte ens kolla på min checklista på vad som ska göras, vet att det är alldeles för mkt kvar att göra, fan Natalie Jag vill också ha piller!! ;)

(internskämt på jobbet)

I morgon ska det pysslas i sovrummet med det sista finliret, och vid 15.00 kommer en som ska kolla på vår lägenhet! På söndag kommer resten av kikgänget :) Mycket konstigt! Var ju fasen nyss vi var där på visning liksom.
Well well, always look on the bright side of life, dodo dodo dodododo ;)

Och juste !! Auschwitz , jag glömde Auschwitz!
En till "måste-göra-innan-jag-dör", förresten tycker jag att alla borde åka dit någon gång! Bara för att föra allt vidare, för att inte glömma, för att inte låta kommande generationer tro att det var en myt, en saga, något påhittat! För gör vi det, är vi dumma i huvudet faktiskt!
Det mest sjuka & fruktansvärda i människans historia enligt mig!

Och en sak till: Nej "Gissa vem", jag har inte den blekaste aning om vem du är, och jag är skitdålig på att gissa! haha, så fram med det nu! :)




Världens bästa bild när man vill locka fram något! Haha!

Sov gott gullhögar! ♥

Kommentarer
Postat av: Miriam

Fan Auschwitck love!! Jag är fett på <3

2011-01-13 @ 16:08:26
URL: http://miriam89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0