Personalgalej

Phu, har precis gjort mig klar för personalfest ikväll! Blir kräftskiva, herregud vilket bra initiativ! ;)
Jenny kommer och hämtar upp mig om en halvtimme, och det är så typiskt mig att börja fundera om jag ska byta outfit! Haha, jag orkar inte med mig själv ibland!



För två år sen var det italiensk buffé.. kräftor då också ;)


Jag har hittat min drömlampa, den ska få hänga i vardagsrummet och sprida ljus & stämning!
Wihoo! Har typ alltid velat haft den här, men vem fan lägger ut 2000:- på en lampa liksom? Inte jag iaf, men nu är den prissänkt! Snacka om att jag vill köpa tyå två nu bara för det!


VISST ÄR DEN SNYGG?



Kommentarer
Postat av: Fiie

Jadu , de gick väl inte så länge heller , 2 veckor sen blev vi tsms igen . Men allt känns faktiskt jätte bra nu :) Vi är typ nykära igen liksom ^^

Ja , elr Ante ska köpa hur här i mfjd faktiskt :)

De blir nog kanon :)

Hur går det för dig ? Hoppas allt är bra <3

2011-01-17 @ 00:45:50
URL: http://littlesophiee.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0