Ny soffa

Men hej igen skitungar ;)
Förkylningen tog död på mig i två dagar, tog med mig den hem till mami & papi igår, där vi rådde bot på den största delev av den! Tack! Nu är jag mest rosslig & seg men tillbaka på jobbet :)

Jag har gjort ett klipp idag, köpte en soffa som jag dessutom prutade en 1000-lapp på!
Pappa kommer bli så himla stolt! Hahaa!

Soffa med tillhörande fotpall

Fan.. det här kändes lite "olagligt", får man verkligen ta bilder från blocket såhär?
Haha, nåja den är iaf såå himla fin!

Läste precis ett sånt sjukt bra citat, angående det här med bantings.. öhm förlåt nyårslöften!
"Det är inte det man äter mellan jul & nyår man går upp av, det är det man äter mellan nyår & jul"

Hallå! Hur smart?
Så himla uppenbart, fast till och med jag, som aldrig någonsin gett något bantingslöfte, eller nyårslöfte för den delen när jag tänker efter, kom på mig själv med en "ahaa" haha fan vad sjukt!

Hoppas ni sover gott baconhearts ♥
Det ska jag med göra snart :)

p.s det är inte lika kul att dra nån sån där: När eran klocka ringer och ni skulle... På en söndagmorgon!
För då får ni ju sova precis lika länge som jag om ni vill! CRAP! ;)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0