Nattankar

Fasiken, trodde jag kunde utrota min påsmygande förkylning med smoothies, alvedon & halstabletter!
Sa till Micke i bilen påväg hem i morse att jag tror jag håller på att vinna över den.

- Det där var väl onödigt, tyckte han!
Nu kommer du bli sjuk!

Mycket riktigt, ibland är det som att prata med mamma, när man pratar med han.
Mamma har alltid rätt, ni vet? Hum!

Nåja, sliter på med jobbet ändå, för lever gör jag ju :)
Har äntligen kommit fram till vad jag vill göra med mitt hår!
Marica blev smått galen när jag sa att jag ville göra nått & hade typ 5 alternativ, haha!

Jag ska, permanenta (kanske) mitt hår & sätta i lockigt löshår!
Vill ha superstort hår a la Johnna Toftby, fast ännu mera lockar!


Typ såhär, fast utan carolafläkt-effekten ;)

Går i pluggtankar btw, har hittat en sån himla perfekt utbildning!
Reseproducent! Fan jag som älskar att planera resor, och gav allt när vi skulle göra paketresor på gymnasiet!
Haha alla andra dog för jag var så överseriös.. stackare! ;)
Men finns ett litet men.. utbildningen är i Orsa!
Fasen, jag vill ju bo här, har ju precis köpt min asfina lägenhet som jag vill bo i.
Och Orsa liksom, det enda jag tänker på är Judith & Judith i "på spåret" VI DUNKAR PÅ MED ORSA!

Dessutom gillar jag ju mitt jobb, kan man plugga & jobba samtidigt?
Man klarar allt med rätt vilja & målmedvetenhet!
Jag är nya lillbella, bara så ni vet!

Hoppas ni sover gott gullhögar!
Det gör jag med snart ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0